joi, 17 iunie 2010

Copiii recomandă altor copii să citească

"Eu am citit lectura Fram, ursul polar de Cezar Petrescu. A fost o carte incitantă şi foarte frumoasă. Este vorba despre un urs pe nume Fram, care trăia la Polul Nord. Peste câtva timp este dus la Circul "Struţki". Acolo el se obişnuieşte cu civilizaţia şi la puţin timp devine o vedetă. Fram deja cunoaşte foarte bine unii oameni şi când va fi nevoie îi va salva. Eu am citit această carte şi sper ca şi colegul meu, Felix să o citească." Boldi Sebastian Andrei, clasa a IV-a.


"Mă numesc Suciu Denis din clasa a IV-a C de la Şcoala cu clasele I - VIII Nr. 4 din Mediaş şi am citit cartea Fram, ursul polar, care mi-a fost recomandată de colegul meu Felix. Mie mi-a plăcut în această carte, momentul în care Fram îi revede pe foştii săi colegi de la circ, Egon şi Otto care erau îngheţaţi. M-am bucurat atunci când ursul s-a întors pentru totdeauna în lumea oamenilor. Eu recomand această carte colegului meu, Adrian."

"Mă numesc Mohaiu Antonia Teodora. Sunt elevă în clasa a IV-a. Am auzit-o într-o zi pe doamna învăţătoare spunându-ne să citim cartea Fram, ursul polar. Am făcut rost de carte şi am început să o citesc. Am citit şi mi-a plăcut foarte mult Fram. Era un urs aşa de haios. Era o carte plină de aventură. Aşa că, i-am propus-o şi colei mele, Denisa".


"Mă numesc Briciu Denisa. Colega mea Antonia mi-a recomandat să citesc cartea Fram, ursul polar. De abia am aşteptat să intru în posesia acestei cărţi. Mie cel mai mult mi-a plăcut, când Fram a fost eliberat de la circ. Mi-a mai plăcut când ursul făcea trucuri amuzante. Recomand această carte şi colegei mele Serena."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

"Citim împreună şi dăm mai departe!" © 2008. Design By: SkinCorner